^_*

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

Geram nye... !

aku tension sgt hari niyh....pensyarah mrajok! adesss...x leh blah tol.....law pompuan xpe.....niyh dah la laki pas 2 tua2 pon nk mjok g......law mrjok saje xpe niyh sng2 jew nk bg mrkah 0 kat group present aku..ggrrr!!! niyh sbb kes 1 claz x msok claz dia.....bkn sengaja..tp dah terlibat gan program unit bhasa.....dekan pon dah bg pelepasan claz...tp dia......sja2 wat x taw....pas 2 x maw terima alasan....surat pelepasan pon dia x maw terima.....aku rasa cam nak toreh2 jew muka dia 2.....selama niyh aku bnyk bersabar gan perangai dia.....tp kali niyh dah x leh sabar dah...aku benci dia..!!! bkn aku jew...1 claz,1 kos,tp aku rasa rmai stdent yg len2 kos pon bnci kat dia.....mengada2 tol..! aku rsa cam nak bhenti blajar jew......ustaz ! bkn salah kteowg..knape nk bg markah 0 kat kteowg ??? kteowg g program pon sbb kne pksa bkn sukarela.....siap kne byar lg......law free xpe la leh ponteng program tuh..tension...benci.....!!




nmpak x niyh??? gggrrrr...!!!

No comments: